Apua

Ohjeita ongelmiin ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä joensuuntalvipaivat@gmail.com.


Lippuni veloitettiin tililtäni kaksi kertaa. Mitä teen?

Maksuun liittyvissä häiriöissä ota yhteyttä Kide.appin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kide.app


Haluan ostaa lippun mutta majoitusliput ovat loppuneet. Voinko silti ostaa lipun ja saada majoituksen?

Et voi ostaa lippua ilman majoitusta, jos tarvitset majoituksen. Majoitusvalinta lipun oston yhteydessä on sitova ja emme myy majoituslippuja erikseen.


Ostin lipun ja huomasin nyt että tiedoissani on virhe. Kuinka korjaan sen?

Ota yhteyttä meihin joensuuntalvipaivat@gmail.com


Voinko perua ilmoittautumiseni ja saada rahat takaisin?

Et voi saada meiltä rahojasi takaisin. Ilmoittautuessasi hyväksyt ehdot, joissa kerrotaan että rahoja ei palauteta. Voit kuitenkin myydä lippusi eteenpäin ja saada rahat sitä kautta takaisin. Luethan ohjeet lipun myymiseen täältä.


Ostin OAJ lipun, mutta kuulun SOOLiin. Mitä teen?

Ota yhteyttä meihin joensuuntalvipaivat@gmail.com


Ostin Muille tarkoitetun kalliimmaan lipun, mutta kuulun SOOLiin. Mitä teen?

Ota yhteyttä meihin joensuuntalvipaivat@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠. Korvaamme lippujen hintojen erotuksen, jos olet ollut ostohetkellä SOOLin jäsen.