Usein kysytyt kysymykset

Ohjeita ongelmiin ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä joensuuntalvipaivat@gmail.com.


Voinko vaihtaa hiljaisen majoituksen normaaliin majoitukseen tai toisinpäin?

Ilmoittautumisen yhteydessä tehty majoitusvalinta on sitova, eikä majoitusvalintoja enää voida muuttaa jälkikäteen.


Haluaisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi. Tarvitaanko vapaaehtoisia vielä?

Jos vapaaehtoisena toimiminen kiinnostaa, niin ilmoittaudu ehdottomasti vapaaehtoiseksi! Vapaaehtoisia ei koskaan ole liikaa ja varmasti kaikille halukkaille löytyy töitä. Lue lisää vapaaehtoisuudesta täältä.


Joudun perumaan osallistumiseni muuttuneen ajankohdan vuoksi, kuinka teen sen?

Voi perua lippusi perjantaihin 18.2. klo 23.59 asti. Lähetä osoitteeseen peruutusTP22@gmail.com viesti, jossa kerrot nimesi ja että haluat perua lippusi muuttuneen ajankohdan vuoksi. Palautamme rahoja osallistumisen peruuttaneille 19.2. alkaen ja rahat palautetaan sille kortille tai tilille, jolla lippu on maksettu.


En ehtiny perua lippuani peruutuksen ollessa mahdollista. Mitä teen?

Voit myydä lippusi ks. seuraava kohta.


Miten myyn lippuni?

Voit myydä lippusi ma 18.4. klo 23.59 asti. Tämän jälkeen tulleita lippumuutoksia ei huomioida.

Myythän lippusi ensisijaisesti samassa majoituskoulussa majoittuvian ainejärjestön jäsenelle tai henkilölle, joka ei tarvitse koulumajoitusta. Koska majoituskoulut on jo jaettu, muutosten tekeminen ei majoistuskouluihin enää onnistu, vaan lipun ostaja majoittuu alkuperäisen omistajan kaupungin majoituskoulussa. (muokattu 12.4.2022)

Lippujen myynti- ja ostoilmoituksia voi julkaista Talvipäivät 2022 -facebooktapahtuman keskustelusivulla.

Huomaathan että SOOLin/OAJin hinnalla ostetun lipun voi ostaa vain SOOLin tai OAJin jäsen, koska alennettu hinta on tarkoitettu vain heille.

Lipun voi myydä ja lähettää toiselle käyttäjälle Kide.appissa. Lipun alkuperäinen ostaja on velvollinen ilmoittamaan uuden osallistujan tiedot järjestäjälle (viestintaTP22@gmail.com) sekä tapahtuman ehdot lipun ostaneelle henkilölle. Lipun uusi omistaja sitoutuu tapahtuman ehtoihin vastaanottaessaan lipun. Ilmoita uuden osallistujan 

  • nimi 
  • sähköpostiosoite
  • jos uusi osallistuja on eri kaupungista/ainejärjestöstä, kuin lipun alkuperäinen omistaja, ilmoita myös uusi kaupunki ja ainejärjestö
  • mahdollinen erityisruokavalio
  • SOOLin jäsennumero, jos lippu on SOOLin jäsenille


Lippuni veloitettiin tililtäni kaksi kertaa. Mitä teen?

Maksuun liittyvissä häiriöissä ota yhteyttä Kide.appin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kide.app


Haluan ostaa lippun mutta majoitusliput ovat loppuneet. Voinko silti ostaa lipun ja saada majoituksen?

Et voi ostaa lippua ilman majoitusta, jos tarvitset majoituksen. Majoitusvalinta lipun oston yhteydessä on sitova ja emme myy majoituslippuja erikseen.


Ostin lipun ja huomasin nyt että tiedoissani on virhe. Kuinka korjaan sen?

Ota yhteyttä meihin joensuuntalvipaivat@gmail.com


Voinko perua ilmoittautumiseni ja saada rahat takaisin?

Et voi saada meiltä rahojasi takaisin. Ilmoittautuessasi hyväksyt ehdot, joissa kerrotaan että rahoja ei palauteta. Voit kuitenkin myydä lippusi eteenpäin ja saada rahat sitä kautta takaisin. Luethan ohjeet lipun myymiseen täältä.


Ostin OAJ lipun, mutta kuulun SOOLiin. Mitä teen?

Ota yhteyttä meihin joensuuntalvipaivat@gmail.com


Ostin Muille tarkoitetun kalliimmaan lipun, mutta kuulun SOOLiin. Mitä teen?

Ota yhteyttä meihin joensuuntalvipaivat@gmail.com. Korvaamme lippujen hintojen erotuksen, jos olet ollut ostohetkellä SOOLin jäsen.


En ole opettajaopiskelija enkä ole OAJn jäsen. Voinko osallistua Talvipäiville?

Tapahtuman ohjelma on suunnattu opettajaopiskelijoille, mutta jos se ei haittaa sinua voit osallistua Talvipäiville ostamalla muille tarkoitetun lipun (110€) tai osallistumalla tapahtumaan vapaaehtoisena.